Heb je een vraag?
Wij helpen je graag!


Veelgestelde vragen
-
Waar blijft mijn bestelling?
-
We doen er alles aan om jouw bestelling dezelfde werkdag nog te versturen. Het duurt vervolgens ongeveer 1 tot 2 werkdagen om je bestelling bij je af te leveren. Wil je meer weten? Log in op je account en ga naar het orderoverzicht of bekijk de track & trace link van de vervoerder.
-
Ik heb aaltjes besteld. Hoe bewaar ik de aaltjes na ontvangst?
-
Om de aaltjes in leven te houden is het belangrijk dat je de verpakking binnen vier dagen in de koelkast plaatst. Houd rekening met de verzend- en ontvangstdatum. In de koelkast kun je ze maximaal 6 weken bewaren.
-
Het lukt niet om te bestellen
-
Wanneer je problemen ondervindt tijdens het bestellen verzoeken wij je om telefonisch contact met ons op te nemen. We kijken dan samen wat er mis gaat en helpen je graag verder op weg.
-
Kan ik mijn bestelling retourneren?
- Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een verkeerd product hebt aangeschaft of dat er iets mis is met jouw bestelling. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. We denken graag met je mee om te kijken hoe we je verder kunnen helpen.
-
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
- Het is helaas niet altijd mogelijk om jouw bestelling achteraf nog te wijzigen. Dat komt omdat wij gebruik van een externe partij die de producten verzameld. Je kunt het best telefonisch contact met ons opnemen om te kijken wat er nog mogelijk is.
Staat je antwoord er niet tussen?
Vind 'm snel of stel je vraag in ons Kenniscentrum
Contactgegevens
Telefoonnummers
Consumenten: 0516 - 715 000
Verkooppartners: 0516 - 760 780
WhatsApp (Consumenten): 0516 - 433 131
ECOstyle is voor consumenten telefonisch op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur
Liever contact op een andere manier?
Vestigingsadres
Ecomunitypark 1, 8431 SM OosterwoldePostadres
Postbus 127, 8430 AC OosterwoldeEUROstyle B.V.
ECOstyle is een handelsmerk van EUROstyle BV
KvK Leeuwarden: 01065356
BTW nr.: NL803072454B01