Reviewbeleid | ECOstyle - Duurzaam tuinieren Reviewbeleid | ECOstyle - Duurzaam tuinieren
Bestellen bij ECOstyle

Bestellen bij ECOstyle

We willen graag dat je jouw producten zo snel mogelijk in huis hebt zodat je snel in de tuin aan de slag kunt gaan. Wil je meer weten over bestellen bij ECOstyle? Je vindt al je vragen hieronder terug. Gaat er iets mis, lukt het niet of heeft je zending vertraging? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Reviewbeleid EUROstyle

Onderstaande reviewbeleid is van toepassing op alle handelsnamen van EUROstyle B.V Hieronder vallen onder andere EUROstyle, VITALstyle, VETstyle en ECOstyle.

Productbeoordelingen

Wie kan op de website een reviews schrijven over producten?

Iedereen kan een review schrijven op onze website. Daarvoor is het wel van belang dat je ook echt in het bezit bent van het product. Je kunt ook een review achterlaten als je deze ergens anders hebt gekocht. Bij twijfel kunnen we vragen om een aankoopbewijs.

Krijg ik een verzoek om een review te schrijven?

Klanten die op onze eigen webshop een product hebben gekocht krijgen het verzoek om een productreview achter te laten. Deze wordt verstuurd per mail vanuit ons eigen platform.

Wat doet EUROstyle met ingediende reviews?

Het is voor ons belangrijk om te weten hoe consumenten over onze producten denken. Is iemand tevreden, of juist ontevreden? Met de ingezamelde productreviews bekijken we of er verbeteringen nodig zijn. 

Kan ik een negatieve review over een product plaatsen?

Ja dat kan, we vinden het belangrijk dat je altijd eerlijk je mening geeft over onze producten.

Worden alle reviews geplaatst?

Nee, we plaatsen niet alle ingediende reviews. Dat komt omdat wij voornamelijk reviews verzamelen om de kwaliteit van onze producten te monitoren, en waar nodig te verbeteren. Bij het publiceren van reviews zorgen we ervoor dat er een gezonde mix van positieve en indien aanwezig negatieve reviews worden geplaatst. Op deze manier kan de consument een eigen voordeel vellen over de werking van het product.

Word ik op de hoogte gebracht als mijn review niet wordt geplaatst?

Het kan zijn dat we besluiten om jouw review niet te plaatsen. We brengen je hiervan niet altijd op de hoogte. In enkele gevallen stellen we per mail een extra vraag, bijvoorbeeld als we het idee hebben dat het product niet juist is toegepast. Reageer je op deze mail dan kan het zijn dat we met een algemene reactie jouw review alsnog plaatsen.

Hoe gaat EUROstyle om met afbeeldingen die worden meegestuurd?

Bij het indienen van een productbeoordeling kun je een afbeelding meesturen. Wordt jouw review online geplaatst, dan wordt de afbeelding ook op de website gepubliceerd. Mocht het zo zijn dat we jouw afbeelding willen gebruiken voor marketingdoeleinden, dan nemen we altijd schriftelijk contact met je op om toestemming te vragen.

Wat doet EUROstyle met productreviews op Bol.com of Amazon?

Consumenten op Bol.com of Amazon krijgen ook de mogelijkheid om een product te reviewen na aanschaf. EUROstyle neemt indien van toepassing rechtstreeks op het platform van Bol.com of Amazon contact met je op.

Hoe snel wordt mijn review in behandeling genomen?

We hechten waarde aan de kwaliteit van reviews op onze website. Om deze reden controleren wij altijd de inhoud van een review. Indien wij iets meer willen weten, waarom je tot deze conclusie bent gekomen nemen we eerst contact met je op. We doen ons best om binnen 14 dagen jouw review in behandeling te nemen.

Bedrijfsbeoordelingen

Krijgt ik een verzoek om een review over EUROstyle B.V te plaatsen?

Nee, op dit moment sturen we geen verzoeken om een recensie over ons als bedrijf achter te laten. 

Op welk platform kan ik een bedrijfsreview achterlaten?

Je kunt een review achterlaten op Kiyoh en Google.

Krijg ik een reactie op mijn negatieve review?

We doen ons best om een reactie te geven op een negatieve review. Het kan zijn dat we vragen om contact met ons op te nemen.

Gebruikt EUROstyle ook Kiyoh?

Ja, we maken gebruik van Kiyoh als reviewplatform. Je kunt op verschillende merknamen reviews achterlaten. Op dit moment gebruiken wij Kiyoh voor ECOstyle en VITALstyle.

Stuurt EUROstyle ook een verzoek voor betaalde reviews?

Nee, we vragen niet om reviews tegen een beloning. Een beloning kan bijvoorbeeld zijn een cashback, een korting of een vergoeding. We vinden het belangrijk dat onze klanten een product neutraal zullen beoordelen, het plaatsen van een review is een vrije keuze van de consument.

Aanpassen en verwijderen van reviews

In welke gevallen kan EUROstyle een review wijzigen of verwijderen?

Het aanpassen van een review kunnen we niet, dit kan alleen de persoon die de review heeft geplaatst. Verwijderen doen we alleen op verzoek van de klant.

Wat gebeurt er met reviews die niet online zijn verschenen?

Alle reviews die we niet online plaatsen, worden door ons bewaard in het reviewsysteem en gearchiveerd. 

Kan ik zelf mijn review laten verwijderen?

Ja dat kan, maar wel alleen op onze eigen websites. Om je review te laten verwijderen kun je  ons een mail sturen naar support@ecostyle.nl om jouw review te laten verwijderen.

Hulp nodig?

We staan voor je klaar.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.

1
Free Gift