Veelgestelde vragen van ECOstyle | Duurzaam tuinieren Veelgestelde vragen van ECOstyle | Duurzaam tuinieren
bij gele bloemen

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden. Je kunt dus het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Als je vraag er niet tussen staat kan je altijd contact opnemen, we helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Waar blijft mijn bestelling

We doen er alles aan om jouw bestelling dezelfde werkdag nog te versturen. Het duurt vervolgens ongeveer 1 tot 2 werkdagen om je bestelling bij je af te leveren. Wil je meer weten? Log in op je account en ga naar het orderoverzicht of bekijk de track & trace link van de vervoerder.

Ik heb aaltjes besteld. Hoe bewaar ik de aaltjes na ontvangst?

Om de aaltjes in leven te houden is het belangrijk dat je de verpakking binnen vier dagen in de koelkast plaatst. Houd rekening met de verzend- en ontvangstdatum. In de koelkast kun je ze maximaal 6 weken bewaren.

Het lukt niet om te bestellen

Wanneer je problemen ondervindt tijdens het bestellen verzoeken wij je om telefonisch contact met ons op te nemen. We kijken dan samen wat er mis gaat en helpen je graag verder op weg.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een verkeerd product hebt aangeschaft of dat er iets mis is met jouw bestelling. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. We denken graag met je mee om te kijken hoe we je verder kunnen helpen. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Het is helaas niet altijd mogelijk om jouw bestelling achteraf nog te wijzigen. Dat komt omdat wij gebruik van een externe partij die de producten verzameld. Je kunt het best telefonisch contact met ons opnemen om te kijken wat er nog mogelijk is.

Er staat pakket bezorgd, maar ik heb dit niet ontvangen

Het spijt ons te horen dat je aangeeft een pakket te hebben waarvan de vervoerder zegt dat het bezorgd is, maar dat je het niet hebt ontvangen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Hier zijn enkele stappen die je kunt nemen om dit probleem op te lossen:

1. Controleer de bezorgstatus: Als je een melding hebt ontvangen dat het pakket is bezorgd, controleer dan eerst de exacte bezorgstatus. Soms kan het voorkomen dat de bezorgstatus verkeerd wordt weergegeven. Kijk of er specifieke details zijn vermeld, zoals de datum en tijd van levering, de naam van de ontvanger of een handtekening. Bij brievenbuspakketten loont het om 1 dag langer te wachten dan de afgeleverde datum.

2. Controleer de omgeving: Controleer je woning, je brievenbus en eventuele andere plekken waar het pakket mogelijk is achtergelaten. Soms kan een bezorger het pakket op een veilige plek hebben achtergelaten of bij de buren hebben afgegeven zonder kennisgeving. Vraag ook aan je huisgenoten of zij het pakket mogelijk hebben aangenomen zonder je ervan op de hoogte te brengen.

3. Neem contact op: Als je het pakket niet kunt vinden, neem dan contact met ons op. Wij nemen contact op met de vervoerder of het postbedrijf dat verantwoordelijk is voor de levering. . Zij kunnen mogelijk meer details verstrekken over de bezorging of een onderzoek starten om te achterhalen wat er is gebeurd.

Het is belangrijk om snel actie te ondernemen nadat je hebt geconstateerd dat het pakket niet is ontvangen. Hoe eerder je contact met ons opneemt hoe sneller we je kunnen helpen bij het oplossen van het probleem.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Bij ECOstyle leveren wij jouw bestelling gratis thuis wanneer de orderwaarde meer dan 45 euro bedraagt en er geen sprake is van zware producten. Is het totaalbedrag van je bestelling minder dan 45 euro, dan bedragen de verzendkosten 3,99 euro.

Gewichtstoeslag
Sommige producten zijn te zwaar voor verzending met een gebruikelijke bezorgdienst. Als er in jouw bestelling zware producten aanwezig zijn, dan bedragen de verzendkosten 5 euro ongeacht de waarde van je bestelling. Bedraagt je orderwaarde minder dan 45 euro dan worden de totale verzendkosten 8,99 euro. Dat is 3,99 euro reguliere verzendkosten + een toeslag van 5 euro.

Hoe werkt het reviewbeleid van ECOstyle?

Je kunt reviews schrijven over ECOstyle als bedrijf via Kiyoh. Via onze website kun je reviews schrijven over producten.

Het reviewbeleid van Kiyoh vind je via kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/

Hulp nodig?

We staan voor je klaar.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.