Verzendinformatie | ECOstyle - Duurzaam tuinieren
Bestellen bij ECOstyle

Bestellen bij ECOstyle

We willen graag dat je jouw producten zo snel mogelijk in huis hebt zodat je snel in de tuin aan de slag kunt gaan. Wil je meer weten over bestellen bij ECOstyle? Je vindt al je vragen hieronder terug. Gaat er iets mis, lukt het niet of heeft je zending vertraging? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Gratis verzending 💰

Wanneer je orderwaarde meer dan 45 euro bedraagt wordt jouw bestelling gratis verzonden*. Bestel je onder de 45 euro dan bedragen de verzendkosten 3,99 euro.*Het kan zo zijn dat je een product besteld wat we niet als regulier pakket kunnen versturen, er volgt dan een gewichtstoeslag ook al besteed je meer dan 45 euro. Benieuwd om welke producten dit gaat? Dat vind je hier.

Levertijd 📦

Over het algemeen geldt dat we jouw order binnen 1 tot 2 werkdagen leveren. Mocht de levertijd om een bepaalde reden enige werkdagen opschuiven, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht. Je ontvangt een track & trace code op het e-mailadres waarmee je een order hebt geplaatst. Zo kun je jouw order makkelijk volgen!

Natuurlijke vijanden zijn levende wezens en bestellen we op basis van verwachting. Het kan zo zijn dat een bepaald product door grote vraag sneller op is dan verwacht, de levering duurt dan gemiddeld 3-5 werkdagen. Daarnaast worden de larven van lieveheersbeestjes alleen op woensdag en donderdag verstuurd. Van dit product kan de zending dus langer duren dan je van ons verwacht bent.

Bezorging 🚚

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en het pakket ook niet bij de buren afgegeven kan worden, dan zal deze de volgende dag bij een pakketpunt in de buurt worden afgeleverd. 

Je kan er ook voor kiezen om het pakket opnieuw thuis of bij je buren te laten bezorgen. Je hebt dan de keuze uit verschillende data en tijdvakken overdag en in de avond. De bezorgdienst houdt je hiervan op de hoogte.

Natuurlijke vijanden versturen we zoveel mogelijk als een brievenbus pakket. Dit zorgt voor een minder grote CO2-footprint en bijkomend voordeel is dat je niet thuis hoeft te blijven om ze in ontvangst te nemen. 

Veelgestelde vragen 💡

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Als het pakket nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling nog wijzigen. Controleer hiervoor de status in je account op de website. Wanneer je pakket al is verzonden, kunnen we helaas niets meer toevoegen aan je huidige bestelling.

Mijn pakket is vertraagd, wanneer mag ik het verwachten?

Het kan zijn dat door omstandigheden je bestelling is vertraagd. Bekijk de Track & Trace-pagina van de vervoerder het nieuwe bezorgmoment te zien.

De Track & Trace-pagina van de vervoerder vind je via de link in de mail. Zodra je pakket is verzonden kunnen we helaas niets laten veranderen aan het bezorgmoment.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is mogelijk om ongeopende producten aan ons te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. De retourtermijn gaat in vanaf het moment dat je alle producten in huis hebt. Sommige producten zoals aaltjes of andere levende organismen kunnen niet geretourneerd worden. Wil je afzien van de aankoop bekijk dan het volgende artikel.

Hulp nodig?

We staan voor je klaar.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.